Strona Główna ASOS 2014 - 2020 Zapytanie do zakupu materiałów, usług i towarów
Zapytanie do zakupu materiałów, usług i towarów Drukuj Email

Logo ASOS 2015 500px

 Dotyczy:  Zaproszenia do składania ofert

GminnyOśrodek Pomocy Społecznej w Rymaniu we współpracy ze Stowarzyszeniem na Rzecz Ekorozwoju wsi Gorawino realizuje projekt pod nazwą „ Aktywni Seniorzy-Wielkich Przygód Amatorzy”  w ramach Rządowego Programu Na Rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych (ASOS), Priorytet 2 Aktywność społeczna promująca integrację wewnątrz – i międzypokoleniową, Działanie wiodące Aktywność fizyczna osób starszych, aktywność turystyczno – rekreacyjna osób starszych.

W związku z rozpoczęciem zadania planuje się zakup następujących usług/towarów:

  1. Materiały na przygotowanie lalek, kukiełek, kostiumów( aplikacji, szycia, malowania i projektowania z przygotowania drewnianej sceny i przygotowania ruchomej scenografii, materiały, nici, aplikacje, deski, listewki, rurki, farby, płótno na przygotowanie scenografii do jasełek).
  1. Art. spożywcze do samodzielnego przygotowania poczęstunku na Bal Seniora na 200osób.
  1. Obsługa muzyczna na Bal Seniora
  1. Art. dekoracyjne na przygotowanie dekoracji Balu Seniora.
  1. Art. spożywcze do przygotowania potraw wigilijnych na Wieczór Wigilijny
  1. Transport na basen i na plaże do Kołobrzegu
  1. Karnet na basen dla 40 uczestników w Kołobrzegu
  1. Art. spożywcze na spotkania okolicznościowe: kawa, herbata, cukier, woda, kiełbaski na ognisko przy wyjściach w plener  na 9 spotkań dla 65 uczestników.
  1.  Transport po terenie gminy Rymań z miejscowości Starnin, Drozdowo, Gorawino, Dębica, Rzesznikowo do siedziby klubu w Rymaniu 20 wyjazdów.
  1.  Zakup wyposażenia czirliderek ( obuwie typu tenisówki, strój, pompony dla 10 uczestniczek).
  2. Zakup sprzętu sportowego do realizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych( piłki, kijki do unihokeja, chusta do zabaw integracyjnych).
  1. Materiały biurowe ( papier, teczki, segregator, toner do drukarki).
  1. Wydanie biuletynu informacyjnego na zakończenie projektu.
  1. Materiały promocyjne( czapeczki z logo projektu) 65 sztuk.
  1. Roll-up, ulotki, plakaty.
  1. Zdjęcia z realizacji projektu.
  1. Wydanie kalendarza promującego projekt na 2016r.

Podmioty zainteresowane realizacją wyżej opisanych zadań mogą złożyć swoje oferty w terminie do 13.05.2015roku do godz. 10,00 na adres e-mail; Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rymaniu ul. Szkolna 7; 78125 Rymań pok. Nr 6

 

Zapytanie do zakupu materiałów, usług i towarów - pobierz

 

Szukaj

BIP GOPS

Twój Parasol

Centralizacja VAT

UWAGA !!!
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rymaniu zwraca się z prośbą, aby od dnia 1 stycznia 2017 r. związku z centralizacją podatku VAT faktury, rachunki i noty księgowe były wystawiane na Gminę Rymań wg następującego wzoru:

Nabywca:
Gmina Rymań
ul. Szkolna 7
78-125  RYMAŃ
NIP 671-18-08-627

Odbiorca:
GMINNY OŚRODEK POMOCY
SPOŁECZNEJ w RYMANIU
ul. Szkolna 7
78-125  RYMAŃ

Ponadto informujemy, że pomimo w/w zmiany adres do korespondencji pozostaje bez zmian, dokumenty księgowe  należy przedkładać jak dotychczas w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rymaniu (ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań).

Podziękowania

Podziekowanie Jestesmy Aktywni px190
Statuetka PATRON 190px

Foto prezentacja