Strona Główna Aktualności
Anioły we Włoszech… Drukuj Email
Wpisany przez Aldonę Więcek

Wlochy 2014 041 200px

To czy marzenia się spełniają zależy w dużej mierze od nas. Marzenia Seniorów, jak sami zobaczycie, spełniają się każdego roku. Tym razem Seniorzy z Klubu Seniora,, Pod Aniołami” zwiedzili słoneczną Italię. We włoskich miastach nudzić się nie można. Odkryliśmy kraj tak różnorodny, tak napełniony piękną przyrodą i zabytkami, że chyba każdy kto był we Włoszech przyzna mi racje, że dokładne poznanie tego kraju zajęłoby każdemu z nas całe życie. Seniorzy zaś chcieli odkryć jak najwięcej miejsc, w jak najkrótszym czasie i chyba im się to udało. Oprócz pięknej przyrody, przepięknych miejscowości kraj ten słynie ze znakomitego wina i wybornej kuchni. I tym razem Seniorzy pokochali kuchnię włoską tak mocno, że każdy, jak tylko był czas wolny dokonywał zakupów kulinarnych, poczynając od zakupów przypraw, oliwy, wina, suszonych pomidorów, past i oczywiście makaronów w przeróżnym gatunku i postaci… Nie jeden z klubowiczów tak zakochał się w daniach z makaronu, że prosił o dokładki w czasie spożywanych kolacji.

Więcej…

Bal Seniora 2014 Drukuj Email

IMG 0770 200

Bal Seniora 2014

W sali bankietowej zabytkowego Pałacu w Rymaniu odbył się tradycyjny Bal Seniora, zorganizowany przez działający przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Klub Seniora "Pod Aniołami" .

Więcej…

Bal Seniora 2014 - rozkład jazdy autobusu Drukuj Email

Bal 2014 autobusy 500- Kliknij na plakat aby powiększyć -

Bal Seniora 2014 - zaproszenie Drukuj Email

Bal Seniora 2014 plakat 500

- Kliknij na plakat aby powiększyć -

Wycieczka po Pomorzu Zachodnim - podsumowanie Drukuj Email

Pomorze zachodnie 2014 015 250Piękna Polska cała….

Nasi seniorzy , jak wszyscy wiedzą to wielcy obierzyświaty i tym razem korzystając jeszcze z ostatnich letnich dni wakacji wyruszyli na jednodniową wycieczkę po Pomorzu Zachodnim zwiedzanie zaczęliśmy od Trzebiatowa gdzie uczestniczyliśmy we mszy Św. W kościele Macierzyństwa Najświętszej Marii Panny, chyba nie wszyscy wiedzą, że jest to sanktuarium maryjne, potem zwiedziliśmy Pałac w Trzebiatowie, by później kierować się już w stronę morza, zobaczyliśmy  na brzegu rybackie łodzie, zwiedziliśmy latarnie morską w Niechorzu , muzeum Rybołówstwa Morskiego w Niechorzu , zobaczyliśmy również ruiny kościółka w Trzęsaczu. Podziwialiśmy w oddali strome nadmorskie wzgórza - to typowy widok w Międzyzdrojach, znaleźliśmy również Promenadę Gwiazd.  Na koniec udaliśmy się do Kamienia Pomorskiego gdzie miedzy innymi wysłuchaliśmy koncertu organowego. Wycieczka udana, humory dopisywały i już dziś myślimy o następnych wojażach a gdzie tym razem to czas okaże…

Zobacz zdjęcia

Wycieczka po Pomorzu Zachodnim Drukuj Email

trzesacz ruiny 200,,Cudze chwalicie swego nie znacie” Przewodnik

Nasi seniorzy to , jak wszyscy wiedzą wielcy obierzyświaty i tym razem korzystając jeszcze z ostatnich letnich dni wakacji wyruszymy na jednodniową wycieczkę po Pomorzu Zachodnim nasze zwiedzanie zaczniemy od Trzebiatowa gdzie odwiedzimy kościół Macierzyństwa Najświętszej Marii Panny, chyba nie wszyscy wiedzą, że jest to sanktuarium maryjne, potem zwiedzimy Pałac w Trzebiatowie, by później kierować się już w stronę morza, zobaczyć na brzegu rybackie łodzie, zwiedzić latarnie morską w Niechorzu, nie zapomnijmy przed wejściem na latarnię o lornetkach, zwiedzimy muzeum Rybołówstwa Morskiego w Niechorzu , zobaczymy również ruiny kościółka w Trzęsaczu. Będziemy podziwiać w oddali strome nadmorskie wzgórza - to typowy widok w Międzyzdrojach, udamy się spacerkiem do żubrów, znajdziemy również Promenadę Gwiazd. Znawcy twierdzą, że takiego piasku jak tutejszy nie ma na całym polskim wybrzeżu Bałtyku - drobny, czysty, złocisty, po prostu piasek nad piaski! Jednak  Wiele atrakcji zaplanowałam dla Was Kochani Seniorzy, że na plażowanie może nam nie starczyć czasu, ale drogie Panie kapelusze i okulary przeciwsłoneczne zabierzcie… Na koniec udamy się do Kamienia Pomorskiego gdzie miedzy innymi wysłuchamy koncertu organowego. Wycieczka planowana jest na 27 sierpnia 2014r. Zapisy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rymaniu do 25 sierpnia.

Kierownik GOPS dziś zaprasza na kolejne spotkania i wyjazd seniorów z Gminy Rymań.

Zajęcia w Klubie Seniora Drukuj Email

aniol 1 lewyDrodzy Seniorzy czas zacząć zajęcia w Klubie Seniora „Pod Aniołami”. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych seniorów na pierwsze zajęcia, które odbędą się 26.08.2013r. o godzinie 15:00 w Klubie Seniora „Pod Aniołami” ul. Sportowa 1.

Koniec wakacji :)

Twój Parasol

Centralizacja VAT

UWAGA !!!
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rymaniu zwraca się z prośbą, aby od dnia 1 stycznia 2017 r. związku z centralizacją podatku VAT faktury, rachunki i noty księgowe były wystawiane na Gminę Rymań wg następującego wzoru:

Nabywca:

SPOŁECZNEJ w RYMANIU
ul. Szkolna 7
78-125  RYMAŃ

Ponadto informujemy, że pomimo w/w zmiany adres do korespondencji pozostaje bez zmian, dokumenty księgowe  należy przedkładać jak dotychczas w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Rymaniu (ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań).